tisdag 20 september 2011

Sifferkort inspirerad av ByDonna

                                     
                                
                                                                                I
I våras så fick jag en beställning på kort till tre stycken 30- åringar och en 21- åring
30 års korten ville jag göra lite speciella och  hottade till sist min inspiration hos ByDonna
i Danmark


                          



 så här blev korten till Anna,Kajsa och Karl
För ganska så länge sen fick jag en halv 2 canadesiska dollar av min syster
och på detta kortet tyckte jag att den passade in färgmässigt jag skrev dit en 1 efter så det blev 21 för det var ju det Gustav skulle fylla.
Dock var ju detta inget sifferkort men på något vis så hörde se ihop  för mig. Alla fyra korten fick jag beställning på en gång.


Inga kommentarer: