tisdag 15 maj 2012

Jag har fyllt år

Hej på er alla !
Ja jag har fyllt år och jag skulle bara villa visa mina fina presenter och kort som jag fick.
Blev så uppvaktad i lördags när släkt och vänner kom hit.
Den här fina kameran fick jag av mina underbara barn, föräldrar och syster, så nu kommer det att bli kanonfina bilder jag kan lägga in på bloggen men jag ska bara gå en kurs först och lära mig lite mer om kameran först


Ljusstake från bror och svägerska i glasfuching(kanske inte rättstavat :)  ) det är min svägerska  som har gjort den hon är så himla duktig konstnär


En väggprydnad i stengods fick jag av min bästa vännina
kommer från en konstnär i Örkelljunga

Detta var inte några dåliga presenter och jag hade bara önska mig skrapsaker

Men det blev lite sådant också



Åsså korten
Det här kortet har min mamma gjort och alla hennes blommor är frivoliteter


visst är dom fina


En annan konstnär som oftast ställer ut tillsammans med min svägerska har gjort detta

Och min syster som är synskadad har lagt ner mycket tid på det här kortet


Sambons kusin som brukar komma hit och scrapa med mig har blivit så duktig och knåpat ihop det här

Sist men inte minst så har min lilla systerdotter på 6 år gjort det här fina kortet till mig

Ja det var det hela återkommer snart med ett student kort jag bara har lite kvar på

Ha en bra dag och tackar för goa komentarer här på bloggen


4 kommentarer:

Cornelia sa...

Såååå mycket fint du fick på din födelsedag!!! WOW!

GRATTIS i efterskott också!

bili sa...

Ett lite försenat Grattis. Så fina presenter du fick och även vackra kort. Jättekul att bli uppvaktad :) önskar dej en trevlig helg. kram bibbi

Iffa ...... sa...

Oj, oj.....så mycket fint du fick på din födelsedag, så roligt för dig!!!

Då säger jag STORT GRATTIS i efterskott till dig!!

Kram iffa

Tinas pysselblogg sa...

Tror att de är likadan kamera som jag nyss köpt, den tar kanonfina bilder:)

Mvh Tina